marți, 18 iunie 2013

Dilema camilei roz

 

La 3 ani de la ultima mea dilema, am reusit sa uimesc iar maimuta! Iata o mica problema/anecdota:

Un lucru cunoscut tuturor Monkeystan-ezilor e faptul ca toate camilele din aceasta frumoasa tara sunt ROZ. Cum de ceva timp imi doream un animal de companie, saptamana trecuta am comandat de la magazinul online de camile, o camila monkeystaneza. Am primit gratuit livrarea pentru ca a fost o comanda mai mare, insa sunt total nemultumit de ceea ce am primit.
Iata o poza cu exemplarul! Am scris la OPC (Oficiul pentru Protectia Camilelor) insa raspunsul lor a fost ca nu vad care e problema mea, am primit o camila ROZ.

Si acum DILEMA: se pare ca au dreptate, intrebarea e cum / de ce?

PS: primul repondent care da raspunsul corect (sau macar plauzibil) primeste o Cola (pe care s-o imparta cu Stefan) si o strangere viguroasa de mana.

Niciun comentariu: