joi, 12 aprilie 2012

Aveti probleme? Avem solutii!

Intotdeauna mi-a placut sloganul asta de la Vodafone; pentru Romanica pare truismul absolut, poate ca ar trebui sa-l folosim ca moto in loc de balaria aia de gradina carpatica.

Insa astazi am avut revelatia suprema: afirmatia devine universal valabila atunci cand privim solutiile din punct de vedere chimic:

Aveti probleme cu gandacii? Avem solutii de gandaci! 5lei plicu, 20lei sticla!

Aveti probleme cu praful datorat tuturor santierelor incepute din strabunici si neterminate? Avem solutii: de curatat geamurile, de curatat mocheta (in cazul in care intrii ca bizonul cu adidasii murdari de noroi in casa). samd.
Conform dexului:

SOLÚȚIE, soluții, s. f. 1. Amestec omogen compus din două sau mai multe substanțe chimice (dintre care una este de obicei lichidă) dispersate la scară moleculară în diverse proporții. 2. Operație mintală care, analizând o pluralitate, o complexitate de elemente care se întrepătrund, rezolvă o dificultate, o problemă teoretică sau practică; ansamblul deciziilor și actelor care pot rezolva o dificultate; mod de a rezolva o dificultate, o problemă. ♦ Răspuns la o problemă. 3. (În sintagma) Soluție de continuitate = întrerupere a continuității; separare a părților care mai înainte erau legate între ele sau continue. [Var.: (înv.soluțiúne s. f.] – Din fr. solution,lat. solutio, -onis. 


Si nu uitati: aveti probleme? exista intotdeauna o solutie: verde de paris!

2 comentarii:

Cristi spunea...

pai maestre, eu am o problema cu manelistii :) ia zi, ai o solutie si la problema mea?

maimutza spunea...

he he he. n-ai citit? 5lei plicu, 20 lei sticla